سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

رايابين الملل ، بهترين شركت مهاجرت به كانادا

۸۶ بازديد

رايابين الملل ، بهترين شركت مهاجرت به كانادا

شايد شما هم از آن گروه از اشخاصي باشيد كه عشق و علاقه به مهاجرت به كانادا داريد يااينكه مي‌خواهيد فرزندانتان را براي ادامه علم آموزي به كانادا بفرستيد، براي مسافرت به كانادا و علم آموزي در كانادا موسسات متعددي در سرزمين وجود دارا‌هستند تا شما‌را در انجام اين كار ياري نمايند البته سفارش ما به شما براي مهاجرت به كانادا ، به كار گيري از سرويس ها كمپاني ايراني - كانادايي رايابين الملل ميباشد.

مهاجرت به كانادا

كمپاني رايابين الملل يك كمپاني كانادايي ميباشد كه در مسئله مهاجرت تحصيلي هوشمند ، دريافت پذيرش و ويزا تحصيلي، مشاوره تحصيلي در كالج ها ، دانشگاه و مدرسه هاي كانادا و خدمات مشاوره ارائه مي كند.

رايا بين الملل با مشاركت دفاتر همكار به كشورهاي مختلف جهان بخصوص هند، چين، ايران، ويتنام، فيليپين و …، خدمات پذيرش و مشاوره تحصيلي براي دانشجويان مقاطع مختلف براي ادامه تحصيل در كانادا، امريكا، استراليا و اروپا  ارائه مي نمايد.

خدمات متفاوت رايا بين الملل

  • استفاده از متخصصان با تجربه و با دانش روز
  • مشاوره اختصاصي متناسب براي شرايط متقاضي
  • تمركز بر برنامه مشتري
  • پيگيري منظم امور براي حصول نتيجه
  • كاهش زمان و هزينه ها متقاضي با اتخاذ تصميم هاي صحيح و واقع بينانه
  • ارتباط نزديك و موثر با دانشگاهها و مراكز آموزشي

 

اگر شما نيز قصد ادامه تحصيل در كانادا يا كشورهاي اروپايي را داريد مي توانيد براي دريافت مشاوره و راهنمايي براي انتخاب بهترين مسير آينده زندگي و شغلي خود با مشاوران رايابين الملل تماس بگيريد و از خدمات اين شركت بهره مند شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.