سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

مدل‌هاي DELL EMC UNITY XT STORAGE

۶۶ بازديد

مدل‌هاي DELL EMC UNITY XT STORAGE

در سري‌هاي جديد DELL EMC موسوم به Unity XT، آرايه هاي ذخيره ساز به ميزان 2 برابر داراي IOPS بيشتر، فضاي رم بيشتر و 50% درايو بيشتر نسبت به سري هاي قبلي خود دارا مي باشد.

 در بخش تكنولوژي خبرگزاري ايلنا  گزارش جامعي در ارتباط با مقايسه مدل هاي ذخيره ساز ها بيان شده است . اين ذخيره سازهاي All Flash و Hybrid با داشتن كنترلرهاي Dual Active و ويژگي هاي Enterprise به نحوي طراحي شده اند كه عملكرد خوبي داشته باشند و data reduction يا تقليل داده را به ميزان 5 برابر بهينه نموده و موجب ساده سازي اهداف multi-cloud سازمان ها شده است.

معماري

ذخيره سازهاي unity xt به دليل دارا بودن پردازنده هاي قدرتمند خانواده intel Xeon، يك معماري يكپارچه براي بلاك، فايل و Virtual Volume ها همراه با پشتيباني همزمان از پروتكل هاي Fiber Channel، ISCSI و NAS را فراهم مي كنند. هر يك از اين ذخيره سازها از دو Storage Processor و از رابط  SAS 12Gbبراي back end دستگاه و از يك معماري چند هسته اي بهره مي برند تا بهترين عملكرد از لحاظ كارايي و عملكرد را ارائه كنند. هم چنين با استفاده از Disk Array Enclosure ها (DAEs) مي توان فضاي ذخيره سازي را افزايش داد.

n2_kn6w.png

مشخصات فيزيكي

 جهت اطلاع بيشتر در ارتباط با مشخصات فني و مشاوره فروش با كارشناسان واحد فروش رسيس در ارتباط باشيد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد