سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

بهترين سايت دانلود فيلم دوبله فارسي همتا مووي

۶۸ بازديد

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترين سايت براي دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي هستيد، با ما در اين مطلب همراه باشيد.

ابتدا براي اين كه بتوانيم بهترين سايت دانلود فيلم و سريال را انتخاب كنيم، بايد بدانيم كه بهترين سايت چه ويژگي‌هايي دارد؟

ويژگي‌هاي بهترين سايت دانلود فيلم و سريال:

- داراي آرشيويي بروز و قدرتمند از فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني و خارجي

- داراي دسته‌بندي كاربردي جهت دسترسي سريع به ژانر مورد علاقه

- داراي توضيحات و اطلاعات كامل از فيلم و سريال

- داراي رده بندي سني

- دوبله فارسي و سانسور بودن فيلم‌ها و سريال‌ها

- فيلم‌ها و سريال‌ها بايد داراي بالاترين و بهترين كيفيت باشند

- داراري تصاوير، تريلر يا تيزر از فيلم و سريال

- رايگان بودن فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني و خارجي

- نيم بها بودن ترافيك دانلودي

- سريع، بروز و قدرتمند بود سايت

بهترين سايت:

حال كدام سايت دانلود فيلم و سريال وجود دارد كه تمامي ويژگي‌هاي ذكر شده در بالا را يكجا داشته باشد؛ بله، همتا مووي بهترين سايت دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي با لينك مستقيم و ترافيك نيم بها است كه داراي آرشيو بزرگ و قدرتمند از جديدترين فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني و خارجي همراه با دسته بندي كاربردي و طراحي ساده و كاربرپسند براي دسترسي سريع به محتواي مورد نظر مي‌باشد. به جرات مي‌توان گفت كه وبسايت همتا مووي نه تنها جزء بهترين سايت‌هاي دانلود فيلم و سريال ايران بلكه جزء برترين سايت‌هاي فارسي زبان ايران و جهان است.

بهترين سايت دانلود فيلم دوبله فارسي:

يكي از محبوب و پر طرف‌دار‌ترين خدمات وبسايت همتا مووي كه داراي آرشيويي بروز و قدرتمند، دسته‌بندي كاربردي، توضيحات و اطلاعات كامل، رده بندي سني و ديگر موارد ذكر شده، بهترين سايت دانلود فيلم دوبله فارسي در ايران و سايت‌هاي فارسي زبان جهان است كه جديدترين فيلم‌هاي سينمايي خارجي را با دوبله فارسي حرفه‌اي و امكان دانلود با لينك مستقيم و همچنين ترافيك نيم بها ارئه مي‌كند.

بهترين سايت دانلود سريال دوبله فارسي:

اگر علاقه‌مند سريال‌هاي خارجي هستيد و دوست داريد در كنار خانواده جديدترين سريال‌هاي روز دنيا را با دوبله فارسي حرفه‌اي مشاهده كنيد، قطعا وبسايت همتا مووي با دارا بودن آرشيويي بروز و قدرتمند مي‌تواند به تنهايي شما را از مراجعه و گشت گذار در اينترنت به جهت پيدا كردن سريال دوبله فارسي بي‌نياز كند؛ زيرا سايت همتا مووي بهترين سايت دانلود سريال دوبله فارسي در ايران و سايت‌هاي فارسي زبان دنيا است كه جديدترين سريال‌هاي خارجي را با دوبله فارسي حرفه‌اي و امكان دانلود با لينك مستقيم و همچنين ترافيك نيم بها ارئه مي‌كند.

بهترين سايت دانلود رايگان فيلم ايراني:

اولين، برترين، بزرگ‌ترين و بهترين سايت دانلود رايگان فيلم ايراني با آرشيويي از جديدترين فيلم‌هاي ايراني در همه ژانرها، رايگان سايت همتا مووي مي‌باشد. لازم به ذكر از كه شما مي‌توانيد فيلم‌هاي ايراني را در وبسايت همتا مووي با لينك مستقيم رايگان و ترافيك نيم بها دانلود نماييد.

به طور كلي وبسايت همتا مووي بهترين وبسايت ايراني دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي مي‌باشد كه داراي محتواي مناسب براي خانواده‌هاي ايراني و فارسي زبان مي‌باشد كه تمامي خدمات آن به صورت كاملا رايگان ارائه مي‌شود. براي دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي كافي است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد كنيد يا نام همتا مووي را در موتور جستجوي گوگل تايپ كنيد تا وارد رايگان سايت همتا مووي شويد.

تعمير كامپيوتر

۶۲ بازديد

تعمير كامپيوتر

 

محال است كه شما با انواع كالاهاي ديجيتال از جمله سيستم هاي كامپيوتري و لپ تاپ سر و كار داشته باشيد و اين وسايل دچار خرابي نشوند، به طور كلي خرابي اين سيستم ها امري اجتناب ناپذير مي باشد.

s4_06au.jpg

كند شدن يا روشن نشدن كامپيوتر، عدم نمايش تصوير يا نمايش درهم و كند شدن تصاوير، ايجاد صداي غيرعادي در كيس، ري استارت شدن مداوم سيستم و فريز شدن صفحه ي نمايش تمامي اين موارد نشان دهنده ي اين است كه سيستم شما دچار مشكل شده است و نياز به تعمير دارد، اين مشكلات مي تواند مربوط به نرم افزار و يا مشكلي در سخت افزار كامپيوتر شما باشد.
در صورت نداشتن تخصص و تجربه ي كافي در حوزه ي سخت افزار و نرم افزار سيستم هاي كامپيوتري بهتر است در صورت بروز چنين مشكلاتي از فردي با تجربه كمك بگيريد تا بتواند به سرعت مشكل شما را حل كند، مجموعه ي رايانه كمك با دارا بودن كادري مجرب توانسته است در تمامي حوزه هاي سخت افزاري و نرم افزاري  خدمات متنوعي در زمينه تعمير كامپيوتر و تعمير لپ تاپ به شما عزيزان  ارائه دهد، در ادامه به معرفي برخي از خدمات اين مركز خواهيم پرداخت.

نصب ويندوز در محل

يكي از مهم ترين خدمات مجموعه ي رايانه كمك نصب ويندوز در محل مي باشد، بهتر است هر 6 ماه تا يك سال براي ارتقاء ويندوز و يا نصب مجدد آن اقدام كنيد، مشكلاتي از جمله كند شدن سيستم با تعويض ويندوز برطرف خواهد شد،
•    با نصب ويندوز در محل ديگر نيازي به جابه جايي سيستم خود نخواهيد داشت
•    علاوه بر اين تمامي مراحل نصب ويندوز و تقسيم بندي درايوها در حضور شما و با نظر خودتان در محل انجام خواهد شد و اين موضوع امنيت و اطمينان خاطر رو براي شما عزيزان همراه خواهد داشت
•    يكي ديگر از مزاياي نصب ويندوز در محل صرفه جويي در زمان و هزينه هاي اضافي جهت رفت و آمد مي باشد.
پس در هر زمان كه نياز به نصب و يا تعويض ويندوز سيستم خود داشتيد مي توانيد با كارشناسان مجموعه ي خدمات كامپيوتري رايانه كمك تماس حاصل نماييد.
براي آشنايي با جديدترين اخبار تكنولوژي و آموزش هاي كاربردي در خصوص سخت افزار و نرم افزار سيستم هاي كامپيوتري مي توانيد به سايت آموزشي رايانه كمك مراجعه فرماييد، علاوه بر اين براي مشاهده ي ويدئوهاي آموزشي مي توانيد صفحه ي اينستاگرام رايانه كمك را دنبال كنيد.

 

انواع خدمات كامپيوتر رايانه كمك

به طور كلي خدمات كامپيوتر به 2 دسته ي كلي خدمات سخت افزاري و نرم افزاري تقسيم مي شود:

•    خدمات سخت افزاري

ايجاد مشكل در قطعات مختلف و تجهيزات كامپيوتر و لپتاپ از قبيل رم، منبع تغذيه، هارد، كارت گرافيك و پردازنده مي تواند باعث مشكلات جدي در كاركرد سيستم شما شود، عيب يابي و تعمير قطعات سخت افزاري كامپيوتر و لپ تاپ يكي از انواع خدمات كامپيوتري مي باشد كه به صورت حضوري و در محل انجام مي شود.

•    خدمات نرم افزاري

اما نرم افزارها عهده دار فعاليت هاي گوناگون بر روي سيستم شما مي باشند، ممكن است در هنگام كار با نرم افزارهاي مختلف دچار مشكلاتي از جمله نمايش ارورها، اجرا نشدن يا از كار افتادن آن ها شويد، گاهي ممكن است در هنگام نصب نرم افزارهاي تخصصي نيز دچار مشكل شويد كه در صورت مواجه شدن با مشكلات اين چنيني بايد از يك كارشناس كامپيوتر در حوزه ي نرم افزار كمك بگيريد.

•    خدمات شبكه

يكي ديگر از خدمات شركت رايانه كمك حل مشكلات شبكه اي در محل و يا حتي به صورت " از راه دور " ميباشد كه كارشناسان ما ميتوانند در كمترين زمان تمامي مشكلات شبكه اي و كامپيوتري شما عزيزان را برطرف كنند .



 

تعمير كامپيوتر در محل

همان طور كه پيش تر اشاره شد تعميرات كامپيوتر در محل به شخص اين امكان را مي دهد تا به راحتي و بدون نياز به جابه جايي سيستم مشكل را برطرف سازد، تعمير كامپيوتر در محل مزاياي فراواني داشته كه در ادامه به ذكر چند مورد خواهيم پرداخت.

 

مزاياي تعمير كامپيوتر در محل

•    جلوگيري از سرقت اطلاعات خصوصي

معمولا كامپيوترها و لپ تاپ حاوي اطلاعات شخصي و خصوصي مي باشند كه بهتر است ورود به سيستم با نظارت كامل صاحب اين كالا صورت بگيرد.

•    صرفه جويي در زمان

اگر تعميرات كامپيوتر را در محل انجام داده و كار را به دست شخصي متخصص بسپاريد مي توانيد مطمئنن باشيد كه در سريع ترين زمان در محل حاضر شده و خدمات كامپيوتري را در حضور شما و در مدت زماني كوتاه انجام مي دهد.

•    صرفه جويي در هزينه ها

يكي ديگر از مزاياي تعميرات كامپيوتر در محل مربوط به هزينه هاي رفت و آمد براي انتقال سيستم و تحويل آن از تعميرگاه مي باشد كه با تعميرات در محل مي توان در اين هزينه ها صرفه جويي كرد.

•    عدم بروز و تكرار مشكل

در صورتي كه تعميرات كامپيوتر در محل انجام گيرد كارشناس مربوطه موظف است سيستم را تست كرده و به شما تحويل دهد گاهي ممكن است به دلايل مختلف از جمله شلوغي تعميرگاه سيستم شما تست نشود و مشكل همچنان وجود داشته باشد.

•    امكان آموزش

از ديگر نكات مثبت و مزيت هاي تعميرات در منزل مي توان به آموزش در حين تعمير نيز اشاره كرد، در هنگام عيب يابي و تعمير سيستم، شما در كنار كارشناس حضور داشته و مي توانيد مراحل كار را ياد گرفته و در صورت بروز دوباره ي مشكل خودتان آن را برطرف سازيد.

خريد و فروش كامپيوتر

يكي ديگر از خدمات مجموعه ي رايانه كمك فروش سيستم هاي كامپيوتري مي باشد كه با بهترين قيمت انجام مي شود، فروش انواع سيستم هاي رندرينگ، گيمينگ، سيستم هاي خانگي و اداري با ارائه ي مشاوره جهت خريد سيستم توسط اين مجموعه با بالاترين كيفيت انجام مي شود.

سخن آخر:

ضمن تشكر از همراهي شما تا پايان اين مقاله، در صورت مواجه شدن با مشكلات مختلف سيستم هاي كامپيوتري و لپ تاپ در حوزه هاي مختلف سخت افزاري و نرم افزاري و در صورت نياز به حضور كارشناسان و تعميركاران مجرب در محل مي توانيد از طريق شماره هاي 909071540 يا 0217129 با كارشناسان رايانه كمك در ارتباط باشيد.

منبع : aftabir.com

چرا NFT يك ميمون ميليون‌ها دلار ارزش دارد؟

۵۹ بازديد

چرا NFT يك ميمون ميليون‌ها دلار ارزش دارد؟

مجموعه‌ NFT‌ها اخيرا به يكي از پرطرفدارترين حوزه‌هاي بازار رمز ارزها تبديل شده‌اند.

طبق گزارش سايت dAppradar، حجم معاملات 17 مجموعه توكن‌هاي بي‌همتا به رقمي بيش از صد ميليون دلار نيز رسيده است. يكي از همين مجموعه‌ها، ميمون‌هاي كسل يا همان Bored Ape Yacht Club است.

مفهوم NFT

NFT مخفف عبارت Non Fungible Token است. واژه توكن، كاربردهاي متفاوتي دارد اما در اينجا به معني يك سند اعتباري الكترونيكي است. اين سند اعتباري الكترونيكي نشان دهنده يك مقدار مشخص از يك واحد قابل معامله است. واحد قابل معامله مي‌تواند ريال، دلار، يورو و يا ارزهاي ديجيتالي باشد.

اين سندها در شبكه‌اي به نام بلاك چين ذخيره مي‌شوند. وظيفه بلاك چين اين است كه نشان دهنده مالك اصلي كالا چه كسي بوده و بعد به ترتيب به چه كساني فروخته شده است.

فرض كنيد شما اثري را به كمك فتومونتاژ در فتوشاپ خلق كرده‌ايد و بخواهيد آن را به فروش برسانيد. هر شخص مي‌تواند يك كپي از آن را دانلود كند و هيچ حق مالكيتي به شما پرداخت نكند. شما مي‌توانيد اثر خود را به يك NFT تبديل كنيد. حتي با از بين رفتن كالاي فيزيكي خود اثر در قالب NFT از بين نمي‌رود. در حقيقت ان اف تي، به دارايي ديجيتالي گفته مي‌شود كه قابل جمع كردن باشد. اين دارايي ديجيتال نيز ارزش خود را به صورت نوعي از رمز حفظ مي‌كند. همان گونه كه يك تابلو فرش و يا اثر هنري ارزش خود را حفظ مي‌كند و نوعي سرمايه‌گذاري به حساب مي‌آيد.

NFT ميمون‌هاي كسل

s4_x753.jpg

 

باشگاه قايق تفريحي ميمون‌هاي كسل درواقع يك پروژه NFT آواتار ساخته شده بر پايه اتريوم است. در حال حاضر تنها ?????? از NFT ميمون‌هاي كسل وجود دارد و اين به معناي كمياب بودن آنها نيز است. علاوه بر كمياب بودن اين آثار، از نظر بصري چشم‌نواز هستند. مالكيت هر يك از توكن‌هاي Bored Ape NFT به عنوان كليدي براي عضويت در يك بستر اختصاصي پاتوق آنلاين به نام Swamp Club نيز عمل مي‌كنند.

زماني كه Bored Ape Yacht Club در ماه آپريل مصادف با اواخر فروردين ???? راه‌اندازي شد؛ هر NFT ميمون‌هاي كسل با قيمتي كمتر از ??? دلار در طول يك روز به فروش رسيد. اما پس از گذشت شش ماه، قيمت ارزان‌ترين ميمون به ?? هزار دلار رسيد. شايد جالب باشد بدانيد كه استيفن كاري نيز يكي از اين آثار را خريداري كرده است.

به نظر مي‌رسد Bored Ape NFT نيز در كنار كريپتوپانك  به آثار ماندگار آينده تبديل خواهد شد. اين امكان وجود دارد كه زماني برسد كه ميمون‌هاي كسل به قطعه‌هاي هنري نماديني براي نمايش دادن ظهور جريان اصلي دنياي متاورس تبديل شوند.

آيا يك ميمون، ميليون‌ها دلار ارزش دارد؟

ان اف تي‌ها بزرگ‌ترين اتفاق 2021 بودند؛ نه تنها در حوزه تكنولوژي و فناوري بلكه در هر زمينه تمامي خبرهاي جنجالي زير سايه NFTها قرار گرفت.

اين داستان همچنان در سال 2022 پر قدرت‌تر ادامه دارد. با اينكه زمان زيادي از موضوع فروش ان اف تي‌ها با قيمت‌هاي غير قابل باور مي‌گذرد. براي اكثر افراد اين سوال وجود دارد كه چطور ممكن است طراحي يك ميمون كه جذابيت چنداني ندارد، با چنين قيمت‌هايي به فروش مي‌رسد.

معمولا بدين شكل است كه زماني كه فردي از فروش NFTها انتقاد مي‌كند؛ اولين پاسخي كه دريافت مي‌كند اين است كه هنوز به خوبي مفهوم هنر را درك نكرده است.

شايد جالب باشد بدانيد كه در هنگام خريد NFTها ميمون‌هاي كسل شما نمي‌دانيد كدام اثر هنري را مي‌خريد. پس از انجام فرآيند خريد، اثر هنري نيز به شما نمايش داده مي‌شود.

پس اين جا به جايي و فروش با چه هدفي دنبال مي‌شود؟

بخش از جواب اين سوال مربوط به انتقال غير قانوني پول يا همان پولشويي است  و يا كلاهبرداري از طريق بالا بردن غير واقعي ارزش يك NFT.

بدين ترتيب كاربران گمان مي‌كنند اثر با ارزشي است كه قيمت آن رو به افزايش است. اما اين تمام دلايل براي همه‌گيري آن نيست.

دليل بعدي حمايت افراد مشهور و سلبريتي‌ها از ين كسب و كارها است. افرادي كه روياي يك شب پولدار شدن را براي مردم عادي تبليغ مي‌كنند و از اين روش درآمدزايي مي‌كنند.

اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFT علاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌كنيم به وبسايت ايران متا مراجعه كنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم و از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

انواع هاردديسك دوربين مدار بسته

۶۳ بازديد

امكانات يك خانه لوكس!

 

 

شايد اشنايي با امكانات يك خانه لوكس براي شما نيز جذاب باشد اين مقاله نگاهي دارد به امكانات خانه هاي لوكس و براي زندگي لوكس يك راهكار ارائه مي كند

 

 

شايد براي شما هم اين سوال پيش آمده باشد كه يك خانه لوكس چه امكاناتي دارد؟ گسترش خانه هاي لوكس واقعيت امروز جامعه ماست. فارغ از چالش ها و پيامدهاي اجتماعي و فرهنگي اين پديده، زندگي در اين خانه ها بسيار هيجان انگيز است. گاهي اوقات حتي آشنايي با امكانات اين خانه ها براي ما جالب و جذاب است. در اين مقاله با نگاهي متفاوت به معرفي امكانات يك خانه لوكس مي پردازيم. با من همراه باشيد

يك خانه لوكس!

قبل از هرچيز بايد منظورمان از خانه لوكس را مشخص كنيم. از گذشته تا به امروز برخي از مناطق شهرهاي مختلف به لوكس بودن و قيمت بالاي زمين مشهور بوده اند. اين مناطق را حتي در شهرهاي كوچك هم مي توان پيدا كرد. عموما خانه هاي لوكس در مناطق لوكس (بالا شهر!) شهرها واقع مي شوند. اما همه خانه هاي موجود در اين مناطق لوكس نيستند. از جمله مثال هاي بارز براي يك خانه لوكس مي توان به برج هاي مسكوني اشاره كرد.

 

ساكنين اين برج ها عملا زندگي هتلي را تجربه مي كنند! خشكشويي، رستوران، امكانات تفريحي، خدمات نظافتي و … از جمله امكاناتي است كه در برج هاي مسكوني لوكس ارائه مي شوند. اما داستان به اينجا ختم نمي شود. در داخل واحدهاي مسكوني اين برج ها نيز امكانات جذابي ارائه مي شود. طراحي هاي خاص، لوازم لاكچري و دكوراسيون هاي ويژه از جمله موارد ديگري است كه در يك خانه لوكس به چشم مي آيد.

تفاوت هاي خانه هاي لوكس

خانه هاي لوكس تفاوت ها و شباهت هايي با هم دارند. اصلي ترين تفاوت آن ها در نوع طراحي و دكوراسيون داخلي آن هاست. علاوه بر اين برخي امكانات ارائه شده در ساختمان هاي مختلف با هم متفاوت است. به عنوان مثال برخي از اين خانه هاي لوكس استخر اختصاصي دارند و برخي ديگر استخر عمومي. برخي از اين برج ها فضاي سبز و زمين بازي كودكان دارند و گروهي ديگر از آن بي بهره هستند. همه اين تفاوت ها در كنار موقعيت مكاني، سن و معماري بنا در تعيين قيمت يك خانه لوكس موثر هستند.

امكانات مشترك خانه هاي لوكس

شايد سوال كنيد امكانات يك خانه لوكس چه ربطي به خانه هوشمند دارد؟ در اين بخش از مقاله پاسخ اين سوال را خواهيد گرفت. از جمله مشتركات خانه هاي لوكس مي توان به امكانات رفاهي خاص آن ها اشاره كرد.

سيستم امنيتي و حفاظتي چيست    نصب خانه هوشمند     اسمارت سكيوريتي      شهر هوشمند

 

مهمترين وجه اشتراك ساختمان هاي لوكس بهره مندي از فناوري خانه هوشمند است. به كمك فناوري خانه هوشمند مي توانيد همه بخش هاي خانه را با استفاده از اپليكيشن نصب شده بر روي موبايل هوشمند خود كنترل كنيد.

از جمله امكانات ارائه شده در يك خانه لوكس هوشمند مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • كنترل هوشمند روشنايي
  • كنترل هوشمند لوازم برقي
  • كنترل هوشمند سيستم هاي سرمايش و گرمايش
  • كنترل هوشمند پرده و كركره ها
  • فراخواني آسانسور هوشمند
  • نورپردازي هوشمند
  • شير آب و گاز هوشمند
  • آبياري هوشمند گلدان ها و فضاي سبز
  • درب پاركينگ هوشمند
  • سونا و جكوزي هوشمند
  • استخر هوشمند
  • و

نكته جالب توجه اين است كه تمام اين امكانات با چند ابزارك هوشمند ارائه مي شوند. كليد لمسي هوشمند و رله هوشمند در كنار سنسورها تمام آن چيزي است كه امكانات خانه هوشمند را فراهم مي كنند.

كليد لمسي هوشمند

از كليدهاي هوشمند براي كنترل تجهيزات روشنايي استفاده مي شود. وظيفه اين كليدها انتقال كنترل لامپ ها به بستر اينترنت است. اين كليدها شما را قادر مي سازند با موبايل لامپ ها را خاموش و روشن كنيد. كافي است اپليكيشن را باز كنيد و آيكون مربوط به لامپ مورد نظر را لمس كنيد. استفاده از كليد لمسي هوشمند در يك خانه لوكس ضروري نيست. برخي از برندها كنترل هوشمند روشنايي را به كمك رله هوشمند اجرا مي كنند.

رله هوشمند

رله ها پركاربردترين تجهيزات هوشمند سازي ساختمان هستند. از اين ابزارك ها استفاده هاي زيادي مي شود. رله ها در يك خانه لوكس كارهاي زيادي انجام مي دهند. تمام امكاناتي كه در بالا به آن ها اشاره كردم را مي توان به كمك رله ها ارائه داد. رله هاي هوشمند انواع مختلفي دارند. تعداد كانال و حداكثر جريان قابل تحمل هر كانال رله، مهمترين فاكتورها در انتخاب رله هوشمند است. رله ها اغلب به صورت تابلويي مورد استفاده قرار مي گيرند. اين موضوع سبب ايجاد تغييراتي در سيم كشي ساختمان مي شود.

سنسورهاي هوشمند

عموما در يك خانه لوكس هوشمند از سنسورها استفاده هاي زيادي مي شود. از جمله مي توان به سنسورهاي دما، رطوبت، تشخيص حركت، مگنت هاي درب و پنجره و … اشاره كرد. وظيفه سنسورها جمع آوري اطلاعات محيطي و ارسال آن ها براي دستگاه كنترل كننده مركزي است. دستگاه كنترل مركزي با توجه به اطلاعات سنسورها و شرايط مورد نظر كاربر، دستورات مقتضي را صادر مي كند.

 

به عنوان مثال براي تنظيم دما توسط ترموستات، ابتدا دماي محيط توسط سنسورها اندازه گيري مي شود. سپس با مقايسه دماي محيط و دماي مطلوب كه توسط كاربر ثبت شده است وضعيت سيستم هاي سرمايشي و گرمايشي تعيين مي شود. اگر اختلاف دما زياد باشد سيستم ها با دور فن تند و اگر اختلاف كم باشد با دور فن كند به كار خود ادامه خواهند داد.

جمع بندي

اگر چه بهره مندي از همه امكانات يك خانه لوكس در ساختمان هاي معمولي غير ممكن است، با اين وجود برخي از امكانات براي همه در دسترس است. به عنوان مثال استفاده از تجهيزات خانه هوشمند هزينه زيادي را به شما تحميل نمي كند. در عوض آسايش و رفاه شما را به ميزان چشم گيري ارتقا مي دهد. علاوه بر اين شما مي توانيد هوشمند سازي ساختمان را در چند مرحله انجام دهيد. با اين روش هزينه هاي شما نيز كاهش پيدا مي كنند.

براي كسب اطلاعات بيشتر و مشاوره هوشمند سازي ساختمان با ما تماس بگيريد. كارشناسان ما آماده پاسخگويي به سوالات شما هستند.

معرفي بهترين دوربين مداربسته ضد آب

۵۵ بازديد

معرفي بهترين دوربين مداربسته ضد آب

محل نصب دوربين هاي مداربسته از اهميت بالايي برخوردار مي باشد، در صورتي كه دوربين در محيط بيروني (Outdoor) نصب گردد، بايد داراي قابليت ضدآبي باشد . در اين مقاله به بحث و بررسي انواع دوربين هاي مداربسته ي ضد آب خواهيم پرداخت .

 

دوربين هاي مداربسته از نظر مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار به دو دسته تقسيم مي شوند كه عبارتند از :

?- دوربين هاي معمولي و غير ضد آب

?- دوربين هاي ضد آب

دسته اول : دوربين هاي معمولي و غير ضد آب

 موارد استفاده از اين مدل دوربين هاي مداربسته، فضاي داخل و فضاي عاري از گرد و غبار و آب مي باشد

ضد آب بودن دوربين ها، مي تواند باعث طول عمر بيشتر دوربين ها در محيط هاي در معرض برف و باران و حتي گرد و غبار باشد .

 

حتما بخوانيد: درجه حفاظتي ذكر شده در مشخصات دوربين

دسته دوم : دوربين هاي مداربسته ضد آب

 اين گروه از نظر مقدار مقاومت در برابر نفوذ آب با استاندارد IP ، عرضه و قابل شناسايي مي باشند

 بيشتر دوربين هاي مداربسته ضد آب در گروه مقاومتي IP66 و IP67 قرار دارند كه در اين مقاله به اين دو استاندارد در پرداخته خواهد شد.

همه دوربين هاي مداربسته ضد آب در برابر گرد و غبار كاملا مقاوم هستند، ولي در مقابل نفوذ آب داراي شرايط متفاوتي مي باشند

به عنوان مثال دوربين هاي مداربسته ضد آب با استاندارد IP66 در برابر فشار آب پاشي شديد مقاوم است و آب به داخل آن نفوذ نخواهد كرد، درحاليكه دوربين مداربسته ضد آب با استاندارد IP67 توانايي قوطه ور شدن در آب تا عمق يك متر و به مدت ?? دقيقه را دارد

 

آيا همه دوربين هاي مداربسته ضد آب فلزي هستند ؟

 نه لزوما، دوربين هاي مداربسته اي نيز وجود دارند كه با وجود جنس بدنه پلاستيكي، اما كليه استاندارد هاي ضد آب بودن را دارا مي باشند و با خيال راحت مي توان در محيط بيرون، از اين دوربين ها استفاده نمود، همچنين اين دوربين ها از قيمت پايين تري برخوردار هستند .

براي مثال مي توان به دوربين مداربسته مدل HXP222 اشاره كرد.

دانستي هاي دوربين هاي مداربسته

 بهترين دوربين هاي مداربسته ضد آب

دوربين هاي مداربسته ضد آب براي عملكرد صحيح بايد تحت استاندارد هاي علمي و عملي در كارخانجات معتبر ساخته شوند  چرا كه در اين گونه كارخانه ها عمليات كنترل كيفيت بسيار سختگيرانه اي بر روي دوربين هاي مدار بسته انجام مي گيرد كه اين پروسه ها در شركت هاي متفرقه قابل انجام نمي باشد .

 

موارد استفاده دوربين مداربسته ضد آب كدامند ؟

 دوربين هاي مداربسته ضد آب كه محل نصبشان در بيرون ساختمان ها مي باشد و احتمال ريزش باران و آب بر روي آن ها وجود دارد ، جهت نظارت و كنترل و پيشگيري از جُرم استفاده مي شوند

در محيط بيرون اگر دوربين مداربسته نصب شده ضد آب نباشد ، ريسك بسيار بالايي را متحمل مي شود چرا كه با اولين بارش باران، دوربين، دچار اشكال مي شود و از كار مي افتد .

 

آيا دوربين هاي مداربسته ضد آب در محيط داخلي نيز كاربرد دارند ؟

بله، پيشنهاد نگارنده نيز همين موضوع مي باشد چرا كه دوربين هاي مداربسته با استاندارد ضد آب در مقابل گرد و غبار و عوامل خارجي نيز مقاوم بوده و طول عمر بالاتري را خواهند داشت .

 

مناسب ترين محل براي نصب دوربين هاي مداربسته ضد آب كجا مي باشد؟

هر جايي كه در فضايي بيروني و داخلي كه نياز به نظارت تصويري دارد را مي توان توسط دوربين هاي مداربسته داراي استاندارد ضد آب پوشش داد

نتيجه گيري

دوربين هاي مداربسته در مقابل عوامل جوّي، نظير باد ، باران ، تگرگ و برف مقاوم هستند حتي تا حدودي در مقابل فشار و ضربه نيز مقاوم ترند ، پس با خيال راحت دوربين هاي مداربسته ضد آب را در هر مكاني نصب كنيد .

https://disqus.com/by/hiktejarat0025/about/

 http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio_Discuss%C3%A3o:Hiktejarat0025

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/hiktejarat0025

https://dud.edu.in/darulifta/?qa=user/hiktejarat0025

بازاريابي وابسته به چه معناست؟

۶۴ بازديد

بازاريابي وابسته به چه معناست؟

بازاريابي وابسته يك مدل تبليغاتي است كه در آن يك شركت به ديگران (به عنوان مثال، وبلاگ نويسان) براي تبليغ محصولات و خدمات خود و ايجاد فروش پول پرداخت مي كند. شركت‌هاي وابسته تبليغات مي‌گذارند يا محصولات يا خدمات را در وب‌سايت، برنامه يا وبلاگ خود بازاريابي مي‌كنند. كميسيون در سرنخ هايي كه به فروش تبديل مي شوند پرداخت مي شود.

 

چگونه مي توانم يك بازارياب وابسته شوم؟

براي تبديل شدن به يك بازارياب وابسته، در نظر بگيريد كه از چه پلتفرمي براي تبليغ محصولات و/يا خدمات استفاده خواهيد كرد.6 وبلاگ ها كانالي موثر براي تبليغات و تبليغ هستند، زيرا به وبلاگ نويس اجازه مي دهد تا به عنوان يك متخصص، نظر خود را درباره پيشنهاد بيان كند.

 

پس از شناسايي يك پلتفرم، دسته بندي خاصي را پيدا كنيد كه با آن راحت هستيد يا به آن علاقه مند هستيد. يك بخش متمركز بهتر مي تواند به شما در جذب يك پايگاه اختصاصي مصرف كننده كمك كند. در مورد برنامه‌هاي وابسته تحقيق كنيد و يك يا چند مورد را بر اساس نياز خود انتخاب كنيد، چه كسب كميسيون‌هاي بالا يا ايجاد ترافيك بيشتر. در نهايت، محتواي جامد و جالب را در اطراف پيشنهادات ايجاد كنيد و براي افزايش ترافيك سايت خود تلاش كنيد.

 

نمونه اي از بازاريابي وابسته چيست؟

Buzzfeed يك شركت رسانه ديجيتال مستقر در نيويورك است كه به خاطر اخبار ويروسي و داستان‌هاي سرگرمي، آزمون‌ها و بررسي محصولات شهرت دارد. بخش خريد Buzzfeed آن محصولات و خدمات شركاي مختلف را مشخص مي كند و آنها را بررسي مي كند. بازديدكنندگان مي توانند بررسي هاي محصول Buzzfeed را بخوانند و پيوندهاي وابسته را براي خريد انتخاب كنند. Buzzfeed از هر فروش ايجاد شده از وب سايت آنها كميسيون دريافت مي كند.

 

به عنوان يك بازارياب وابسته چقدر مي توانيد درآمد داشته باشيد؟

درآمد براي بازاريابان وابسته متفاوت است، برخي از آنها چند صد دلار و برخي شش رقمي درآمد دارند. بستگي به اين دارد كه چه چيزي در بازار عرضه مي شود، چه ميزان نفوذ بازارياب، ميزان دسترسي شركت وابسته و چه مقدار زمان براي بازاريابي محصولات سرمايه گذاري شده است. اغلب، كساني كه زمان بيشتري را صرف بازاريابي محصولات شركت مي كنند، درآمد بيشتري كسب مي كنند.

 

بازاريابي وابسته در سال 2021: چيست و چگونه مي توانيد شروع كنيد

 

در ساعتي ناخدا بيدار شويد. از طريق انسداد كامل، خيابان‌هاي مملو از مسافران نيمه‌خواب، به سمت دفتر حركت كنيد. از طريق ايميل بعد از ايميل خسته كننده تا زمان انتشار شيرين در ساعت پنج وارد ايميل شويد.

 

صداي وحشتناكي است؟

 

چه مي‌شود اگر به‌جاي پرداختن به يكنواختي و بي‌حوصلگي مسابقه موش‌ها براي كسب درآمد چند دلاري، مي‌توانيد در هر زمان و از هر كجا - حتي وقتي خوابيد - درآمد كسب كنيد؟

 

اين مفهوم پشت بازاريابي وابسته است.

 

بازاريابي وابسته يك تاكتيك محبوب براي افزايش فروش و ايجاد درآمد آنلاين قابل توجه است. فشار جديد به سمت تاكتيك هاي بازاريابي نه چندان سنتي كه هم براي برندها و هم براي بازاريابان وابسته بسيار مفيد است، نتيجه داده است. در حقيقت:

 

81 درصد از برندها و 84 درصد از ناشران از قدرت بازاريابي وابسته استفاده مي كنند، آماري كه با افزايش هزينه هاي بازاريابي وابسته هر ساله در ايالات متحده، همچنان افزايش مي يابد.

هر ساله 10.1 درصد افزايش هزينه هاي بازاريابي وابسته در ايالات متحده وجود دارد، به اين معني كه تا سال 2020، اين رقم به 6.8 ميليارد دلار خواهد رسيد.

در سال 2018، هزينه‌هاي بازاريابي محتوا 62 درصد از طرح‌هاي بازاريابي سنتي ارزيابي شد، در حالي كه به طور همزمان سه برابر بيشتر از روش‌هاي سنتي توليد مي‌شد. در واقع، 16 درصد از تمام سفارشات انجام شده به صورت آنلاين را مي توان به تأثير بازاريابي وابسته نسبت داد.

در مارس 2017، ساختار وابسته آمازون تغيير كرد و نرخ‌هايي بين 1 تا 10 درصد از درآمد محصول را براي سازندگان ارائه كرد و اين فرصت را براي شركت‌هاي وابسته فراهم كرد تا درآمد غيرفعال خود را بر اساس عمودي كه در آن مي‌فروشند به‌طور چشمگيري افزايش دهند.

بازاريابي وابسته جيسون استون، كه با نام ديگر مربي ميليونر شناخته مي شود، تنها در ماه هاي ژوئن و ژوئيه سال 2017، مسئول 7 ميليون دلار فروش خرده فروشي بود.

بازاريابي وابسته چيست؟

بازاريابي وابسته فرآيندي است كه از طريق آن يك شركت وابسته براي بازاريابي محصولات شخص يا شركت ديگري كميسيون دريافت مي كند. شركت وابسته به سادگي محصولي را كه از آن لذت مي برد جستجو مي كند، سپس آن محصول را تبليغ مي كند و از هر فروش كه انجام مي دهد، بخشي از سود را به دست مي آورد. فروش از طريق پيوندهاي وابسته از يك وب سايت به وب سايت ديگر رديابي مي شود.

https://www.behance.net/hyehewitt
https://hyehewitt7.livejournal.com/profile
https://www.quora.com/profile/Hye-Hewitt
https://www.twitch.tv/hyehewitt7
https://www.openstreetmap.org/user/HyeHewitt7
https://www.tripadvisor.com/Profile/hyeh2022
https://www.4shared.com/u/qE5t9yC5/HyeHewitt7.html
https://www.indiegogo.com/individuals/28602226
https://www.mixcloud.com/HyeHewitt7/
https://www.sbnation.com/users/HyeHewitt7
https://www.reverbnation.com/artist/female2359

Cultural sights in Iran

۵۶ بازديد

Cultural sights in Iran

 

Iran is finest noted for its historical historical past and exciting tradition. It is filled with excellent historical attractions some of which date again to much more than 5000 decades back. The awesome cultural points of interest in Iran have constantly fascinated vacationers and 22 of them are registered as UNESCO globe heritage web sites.

 

 A number of the oldest historical websites in Iran are Persepolis located in the vicinity of Shiraz, Bam Citadel Found in close proximity to Kerman and Kharanaq village around Yazd and therefore are greater than 3000 years aged.

 

Persepolis, the continues to be of your ceremonial capital of the Achaemenid emperors, is easily the most famed UNESCO world heritage web page in Iran and is particularly essential-see attraction inside the nation. Historical mosques are among the major cultural points of interest in Iran. They may be recognized for their notable decorations especially the tilework and they are Every single from a particular era of your heritage of Iran.

 

 Some of the magnificent mosques in Iran are Pink mosque ( Nasir-ol Molk mosque) in Shiraz, Jameh mosque of Isfahan and Sheikh Lotfollah mosque also in Isfahan.

 

Each and every of these historic points of interest has exclusive architecture and tile function. Palaces and traditional residences also comprise a considerable Section of one of the most fascinating historic sights in Iran. These wonderful attractions belonged to kings, noblemen and retailers from 200-five hundred several years ago and they are most popular for their grandeur and breathtaking elaborations. Among them, Golestan Palace, and Sa’dabad Advanced in Tehran, Ali Qapu Palace in Isfahan and Tabatabai standard residence in Kashan are the most admired.

 

Also, the Persian Yard is another impressive cultural attraction in Iran and also a UNESCO planet heritage site. They typically contain a mansion that is architecturally major on its own. Naranjestan Yard in Shiraz and Fin Backyard in Kashan are two of the most extraordinary Persian Gardens Amongst the nine Persian Gardens registered for a UNESCO entire world heritage internet site. There are numerous other magnificent historical and cultural sights in Iran for example conventional bazaars, ancient citadels which include Rayen Citadel, one of a kind villages for example Abiyaneh, bridges including Si-o-Se Pol and many Many others to visit in Iran. You'll find extra information regarding cultural points of interest in Iran on this website page (scroll to see the introduction to each city & its sights).

 

https://git.sicom.gov.co/TaibaQuin5

https://ez***.cityu.edu.hk/login?url=http://irantravel.agency/

http://jobs.ict-edu.uk/user/16459/

http://ict-edu.uk/user/6077/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=54101421-a37e-41b5-bef4-4950c2873e23

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=TaibaQuin5

http://www.astro.wisc.edu/?URL=http://irantravel.agency/

https://www.pubpub.org/user/alona-joy-9

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:TaibaQuin5

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://clubs.london.edu/click?r=http://irantravel.agency/

 

 

https://irantravel.agency/iran-island-tour/

https://irantravel.agency

تاثير خاكستر در درخت گردو

۶۳ بازديد

 به نقل از كارشناسان مجموعه اكين نهال: تاثير مواد آلي و معدني ميتواند تا حد بالايي تضمين كيفيت بالاي محصولات را تضمين كند.

تاثير خاكستر در درخت گردو

نهال گردو جزو يكي از بهترين نهال هاي دنيا است كه امروزه همه سعي مي كنند آنرا بكارند و تمام تلاششان بر اين باشد كه ميزان باردهي و كيفيت را افزايش بدهند.

در مطالب زيادي درباره تقويت نهال گردو توضيح داديم در اين مطلب قصد داريم درباره تاثير خاكتر در درخت گردو به عنوان يك كود مغذي بگوييم و از طرفي مزايا و معايب آنها را مورد بررسي قرار بدهيم.

شايد خيلي جالب باشد كه بگوييم خاكستر براي درخت گردو مي تواند مفيد باشد اما واقعا اينگونه است و يك اثر عالي در رشد و باردهي نهال گردو دارد.

و اين ارزش و اهميت خاكستر براي درخت گردو بخاطر وجود كلسيم و فسفر و پتاسيم و بطور كلي عناصر مفيد در آن مي باشد.

خاكستر درخت گردو چيست؟

خاكستر سوزاندن پوشش گياهي – چوب و ذغال سنگ است. همانطور كه از نامش پيداست خاك مي باشد. بعد از اينكه چوب يا دغال سنگ سوزانده شد يك خاكستر از آن بدست مي آيد كه سرشار از مواد معدني و عناصر مفيد است.

خاكستر در درخت گردو مي تواند اثرات عالي را به همراه داشته باشد كه در ادامه مطلب به آنها مي پردازيم.

تاثير خاكستر در درخت گردو + مزايا

يكي از مهم ترين دلايل و فاكتورهاي مهم در رشد و بازدهي درخت گردو اهميت دادن به تغذيه و كود درست است. خاكستر داراي مواد آلي و مواد معدني مفيدي مي باشد كه عناصر موجود در آن موجب تقويت و باردهي بهتر نهال گردو مي شود.

  • خاكستر داراي عناصر ارزشمندي مثل كلسيم – منيزيم و پتاسيم سه عنصر مهم و اساسي درخت گردو است.كه استفاده از آن در زمان مناسب و بصورت درست و منظم مي تواند اثربخشي خوبي را بدنبال داشته باشد.
  • خاكستر در درخت گردو موجب كنترل ميزان اسيديته خاك مي شود

استفاده از خاكستر موجب مي شود تا ميزان اسيدي بودن و قليايي بودن خاك كنترل شود و اين بدليل وجود آهكي مي باشد كه در خاك است. اين مواد جزو كودهاي ارگانيكي است كه تاثير بالايي دارد و از طرفي بخوبي و به سرعت جذب خاك مي شود.

  • كنترل و دوري آفات و بيماري در درخت گردو

برخي از باغداران از وجود شپشك و كرم و برخي موجودات ريز ناراحت هستند و ميخواهند به روشي آنها را از بين ببرند علاوه بر مفيد بودن خاكستر خاك براي درخت گردو مي توان در از بين بردن آفات نيز موثر باشد.

چرا استفاده از خاكستر در درخت گردو بسيار توصيه مي شود

از مزايا خاكستر در درخت گردو گفتيم يكي از موارد بسيار مهمي كه بايد گفته شود ميزان اسيديته بودن خاك است. اگر خاك خيلي اسيدي باشد ديگر مواد مغذي و مفيد را جذب خود نمي كند و در نهايت موجب نرسيدن مواد لازم و ضروري به خاك مي شود.

اگر خاك باغتان اسيديته است حتما سعي كنيد با خاكستر درخت گردو اين مشكل را برطرف كنيد.البته حتما خاك را قبل از استفاده از كود مورد بررسي و آزمايش قرار بدهيد.

معايب استفاده از خاكستر در درخت گردو

حالا از مزايا عالي خاكستر درخت گردو گفتيم آيا مي تواند معايب و ضرري براي درخت داشته باشد؟ بله اما وقتي كه بصورت صحيح و در زمان نامناسب از خاكستر براي درخت گردو استفاده نكنيد.

البته بطور كلي در استفاده از هر نوع كودي بسيار توصيه شده است به زمان و نحوه و ميزان استفاده از آن توجه كنيد.

بهترين زمان مصرف كود در درخت گردو

اگر به زمان مصرف كود در درخت گردو اهميت ندهيد نه تنها براي درخت سودي به همراه نخواهد داشت و در باردهي موثر نيست بلكه موجب كاهش ميزان باردهي و ضرر رساندن به درخت گردو مي شود.

بهترين زمان كود خاكستر درخت گردو فصل بهار بوده قبل از اينكه درخت شكوفه بدهد و باردهي را آغاز كند.

حتما براي كسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد از اين سايت فرنسوي willemsefrance نيز كمك بگيريد.

 نكات مهم در استفاده از خاكستر درخت گردو

  1. نكته بسيار مهم اين است كه حتما در هنگام كود دادن خاكستر در درخت گردو توجه به خشك بودن خاك داشته باشيد و در هنگام بارندگي از كوددهي خودداري كنيد.
  2. حتما قبل از اينكه از خاكستر درخت گردو استفاده كنيد توجه داشته باشيد كه ميزان اسيدي بودن و قليايي بودن خاك (ph) را بررسي كنيد.

خاكستر داراي آهك مي باشد و اگر بصورت نادرستي استفاده شود مي تواند مضر باشد.

  • خاكستر را با كود تازه تركيب نكنيد چرا كه موجب مي شود تا نيتروژن بخوبي در خاك تشكيل نشود و جذب مواد آلي بخوبي صورت نگيرد.

چگونه خاكستر بسازيم

نوع خاكستر و كيفيت آن نيز بسيار اهميت دارد. بايستي براي استفاده از خاكستر تنها چوب ها سوخته شوند نه اينكه پلاستيك و لاستيك و .. نيز در آن وجود داشته باشد.اينگونه موجب كاهش عملكرد در درخت مي شود.

تهيه كردن خاكستر كار سخت و دشواري نيست. مي توانيد چوب را بسوزانيد و يا ذغال سنگ را سوزانده و بگذاريد بخوبي خنك شود.بعد از اينكه سرد شدند مي توانيد آنها را در كيسه هايي مناسب كه مرطوب و خيس نباشند بريزيد.

به هيچ عنوان خاكستر درخت گردو را در جايي كه خيس است و يا بارندگي وجود دارد نگذاريد.

چه شاخ و برگ هايي را براي تهيه خاكستر درخت گردو انتخاب كنم

در فصل بهار و پاييز شاخه ها بسيار بهتر مواد مغذي را جمع آوري مي كنند. شاخه هايي كه بر روي زمين مي افتند را جمع آوري كرده و از آنها استفاده كنيد.

بهتر است از جمع آوري شاخه هايي كه در كنار خيابان و جاده ها ريخته صرف نظر كنيد چون ممكن است گازهاي خروجي را به خود جذب كرده باشند و مضر باشد.

در نظرات باغداران و كشاورزان مشخص شده است كه بهترين خاكستر از برگ درخت گردو مي باشد كه ميزان عناصر بسيار عالي در آن وجود دارد.

كارشناسان نهالستان اكين نهال  در برحسب تحقيق و تجربه معتقد هستند  سعي كنيد از خاكستر خوب و باكيفيتي براي خاك درخت گردو خود استفاده كنيد تا اثربخشي خوبي را به همراه داشته باشد.

آيا مي دانستيد خاكستر سيگار جزو خاكسترهاي مفيد درخت گردو است!

سيگار براي بدن بسيار ضرر دارد و موجب آسيب رساندن به ريه ها مي شود اما وقتي ميسوزد و خاكستر مي شود مواد مضر آن از بين مي رود.استفاده از خاكستر سيگار هم مي تواند در ايمني سازي و تقويت خاك موثر باشد.

اما خب بدست آوردن مقدار زياد خاكستر سيگار سخت است و شايد اصلا نشدني باشد.البته مي توانيد براي گلدان هاي كوچكي كه در خانه است از آنها استفاده كنيد.

خاكستر ذغال سنگ جزو خاكسترهاي بسيار عالي و مفيد مي باشد.داراي عناصر مفيد و بي نظيري است كه توصيه مي كنيم از اين خاكسترها استفاده كنيد.اما باز هم تاكيد مي كنيم بهترين نوع خاكستر برگ درخت گردو مي باشد.

نتيجه گيري استفاده از خاكستر در درخت گردو

خاكستر در درخت گردو مي تواند تاثير عالي در ميزان باردهي داشته باشد و موجب تقويت نهال گردو شود.خاكستر داراي مواد معدني عالي و كلسيم و فسفر و نيتروژن و پتاسيم است كه در مقاوم سازي درخت موثر است.

در اين مطلب بطور كامل مزايا و معايب استفاده از خاكستر در درخت گردو را بيان كرديم.باغداران و كشاورزان عزيز مي توانند در صورت خريد انواع نهال گردو و اطلاع از قيمت از نهالستان اكين نهال اقدام نمايند.

تمامي ارقام نهال گردو اكين نهال داراي كارت سلامت و گواهي بهداشت و قرنطنيه استاني مي باشد.مي توانيد خريد نهال گردو خود را بدوت واسطه و با تضمين قيمت و كيفيت انجام بدهيد.

مدل‌هاي DELL EMC UNITY XT STORAGE

۶۵ بازديد

مدل‌هاي DELL EMC UNITY XT STORAGE

در سري‌هاي جديد DELL EMC موسوم به Unity XT، آرايه هاي ذخيره ساز به ميزان 2 برابر داراي IOPS بيشتر، فضاي رم بيشتر و 50% درايو بيشتر نسبت به سري هاي قبلي خود دارا مي باشد.

 در بخش تكنولوژي خبرگزاري ايلنا  گزارش جامعي در ارتباط با مقايسه مدل هاي ذخيره ساز ها بيان شده است . اين ذخيره سازهاي All Flash و Hybrid با داشتن كنترلرهاي Dual Active و ويژگي هاي Enterprise به نحوي طراحي شده اند كه عملكرد خوبي داشته باشند و data reduction يا تقليل داده را به ميزان 5 برابر بهينه نموده و موجب ساده سازي اهداف multi-cloud سازمان ها شده است.

معماري

ذخيره سازهاي unity xt به دليل دارا بودن پردازنده هاي قدرتمند خانواده intel Xeon، يك معماري يكپارچه براي بلاك، فايل و Virtual Volume ها همراه با پشتيباني همزمان از پروتكل هاي Fiber Channel، ISCSI و NAS را فراهم مي كنند. هر يك از اين ذخيره سازها از دو Storage Processor و از رابط  SAS 12Gbبراي back end دستگاه و از يك معماري چند هسته اي بهره مي برند تا بهترين عملكرد از لحاظ كارايي و عملكرد را ارائه كنند. هم چنين با استفاده از Disk Array Enclosure ها (DAEs) مي توان فضاي ذخيره سازي را افزايش داد.

n2_kn6w.png

مشخصات فيزيكي

 جهت اطلاع بيشتر در ارتباط با مشخصات فني و مشاوره فروش با كارشناسان واحد فروش رسيس در ارتباط باشيد .

انواع رزولوشن در دوربين مداربسته

۵۹ بازديد

انواع رزولوشن در دوربين مداربسته

سوال رايجي كه اغلب از سمت مشتريان دوربين مداربسته مطرح مي شود رزولوشن و كيفيت تصوير دوربين هاست. به طور طبيعي يك مشتري مي خواهد بداند كه وضوح تصوير دوربيني كه قصد خريد آن را دارد چگونه است. رزولوشن در دوربين در ابعاد پيكسلي عمودي و افقي اندازه گيري شده و به طور معمول به قابليت هاي دوربين و دستگاه ضبط كننده اي كه تهيه مي كنيد بستگي دارد. رزولوشن را مي توان به عنوان كوچكترين جزئياتي كه مي تواند در يك تصوير ديده شود تعريف كرد. (براي اطلاعات بيشتر مي توانيد به مطلب دوربين مداربسته با وضوح بالا مراجعه نماييد.) نكته مهم اينجاست كه در مبحث كيفيت تصوير دوربين مداربسته هايك ويژن دو مورد مد نظر است:

نظر

1. رزولوشن دوربين

2. رزولوشن ضبط يا دستگاه ضبط

نظر

براي مثال اگر تصاوير خود را با يك دوربين 5 مگاپيكسلي ثبت مي كنيد و در سيستم خود از يك دستگاه ضبط كننده كه مي تواند تصاوير را تا حداكثر با رزولوشن 3 مگاپيكسل ضبط كند. تصاوير ضبط شده نهايي با رزولوشن 3 مگاپيكسل خواهند بود.

نظر

تيوي لاين (TVL) چيست؟

در سيستم مداربسته، تيوي لاين مشخصه اي از قدرت تفكيك يا رزولوشن افقي در دوربين هايك ويژن توربو است. به بيان ديگر به عنوان خطوط رزولوشن افقي شناخته مي شوند. به طور كلي ساده تر رزولوشن تصوير از كنار هم قرار گرفتن خطوط تي وي لايني حاصل مي گردد. TVL يكي از مقياس هاي مهم در يك سيستم ويديويي است.

Resolution: Horizontal TVlines * Vertical TVlines

بر حسب فرمول بالا در دوربين هاي مداربسته آنالوگ بالاترين رزولوشني كه ارائه مي شود برابر است با مقادير زير است كه به اختصار به آن رزولوشن D1 گفته مي شود:

D1: 720*576 TVL

 هيچ دوربين آنالوگي وجود ندارد كه بتواند تصويري بالاتر از رزولوشن D1 ارائه دهد. همچنين دستگاه DVR هايك ويژن آنالوگي هم وجود ندارد كه بتواند بالاتر از كيفيت D1 ضبط كند.

نظر

رزولوشن 4CIF

يكي از فرمت هاي رايج براي نمايش رزولوشن سيستم هاي تلويزيوني است. همانطور كه گفتيم دو قالب تلويزيوني رايج PAL  و  NTSC وجود دارند اندازه رزولوشن 4CIF در هر كدام از اين قالب ها متفاوت است:

PAL: 576*704, 25F/S

NTSC: 480*704, 30F/S

همانطور كه مي دانيد قالب رايج تلويزيوني در ايران PAL است. قالب D1 و 4CIF تفاوت بسيار كمي در عرض تصوير دارند.

نظر

رزولوشن CIF:

يكي ديگر از فرمت هاي رايج براي نمايش رزولوشن سيستم هاي تلويزيوني است. با توجه به آنچه كه درباره استانداردهاي تلويزيوني رايج PAL و NTSC گفتيم اندازه رزولوشن CIF در هر كدام از اين قالب ها متفاوت است:

PAL: 288*352, 25F/S

NTSC: 240*352, 30F/S

اين رزولوشن يك چهارم كيفيت D1 را دارد.

نظر

رزولوشن QCIF:

اندازه رزولوشن QCIF در هر كدام از قالب هاي تلويزيوني PAL و NTSC متفاوت است:

PAL: 144*176, 25F/S

NTSC: 120*176, 30F/S

رزولوشن QCIF به اندازه يك چهارم رزولوشن CIF است.

نظر

رزولوشن 2CIF:

اندازه رزولوشن 2CIF در هر كدام از قالب هاي تلويزيوني PAL و NTSC متفاوت است:

PAL: 288*704, 25F/S

NTSC: 240*176, 30F/S

 

نظر

رزولوشن VGA:

به طور كلي رزولوشن VGA در زمره استاندارد هاي انواع رزولوشن قرار نمي گيرد اما به صورت عرفي در بحث رزولوشن در سيستم هاي مداربسته مورد استفاده قرار مي گيرد و ممكن است از آن براي كيفيت دوربين مورد استفاده قرار گيرد. رزولوشن VGA معمولا بيانگر مقادير 480*640 است. و مربوط به دوربين هاي شبكه با كيفيت تصوير پايين است. اين كيفيت تصوير حتي از دوربين هاي 700 تيوي لايني نيز كمتر است.

نظر

رزولوشن WD1 يا H960

يك استاندارد جديدتر براي رقابت با دوربين مداربسته شبكه هايك ويژن است. WD1 بالاترين رزولوشن تصوير در دوربين هاي مدار بسته آنالوگ است. چنانچه به كيفيت ضبط بالاتري از WD1 نياز داريد توصيه مي شود از سيستم هاي مداربسته تحت شبكه يا ديجيتال استفاده كنيد.

PAL: 576*960, 25F/S

NTSC: 480*960, 30F/S

نظر

رزولوشن 1 مگا پيكسل ( 720p)

High Defenition و يا به اختصار HD به معني كيفيت بالا مي باشد. رزولوشن ???*???? پيكسل را HD و يا 720p مي نامند. اين رزولوشن تقريبا برابر با 1 مگاپيكسل است. رزولوشن 1 مگاپيكسل كم ترين رزولوشني است كه يك دوربين تحت شبكه (IP) مي تواند داشته باشد.

1280*720:(720p) يك مگاپيكسل

نظر

رزولوشن 2 مگا پيكسل ( 1080p)

هر نوع دوربيني كه داراي رزولوشني بيش از يك ميليون پيكسل باشد، يك دوربين مگاپيكسل محسوب مي گردد. Full HD بيانگر رزولوشن ????x???? پيكسل مي باشد و از نظر مگاپيكسلي نيز معادل با 2 مگاپيكسل است.

1920*1080:(1080p) دو مگاپيكسل

نظر

رزولوشن 3 مگا پيكسل

رزولوشن سه مگا پيكسل برابر با ????*???? پيكسل مي باشد. دوربين هايي با رزولوشن 3 مگاپيكسل مي توانند تصاوير با كيفيت بسيار مناسب به نمايش بگذارند. همچنين امكان مشاهده جزئيات دقيق در زوم هاي بالا در تصاوير نيز ميسر است.

2048*1536:سه مگاپيكسل

نظر

رزولوشن 5 مگا پيكسل

رزولوشن پنج مگا پيكسل برابر با ????*???? پيكسل است. دوربين هايي با رزولوشن 5 مگاپيكسل مي توانند تصاوير با كيفيت بسيار بالايي به نمايش بگذارند. همانطور كه در مبحث فريم در دوربين هايك ويژن نيز گفتيم زماني كه رزولوشن تصوير افزايش مي يابد، دوربين به زمان بيشتري براي تجزيه و تحليل تصوير نياز دارد. به همين دليل گاهي به علت محدوديت قدرت پردازش در دوربين با افزايش رزولوشن مجبور مي شوند تعداد فريم ها را كاهش دهند. اين قضيه منجر به افزايش قيمت دوربين مداربسته مي گردد.

2536*1920:پنج مگاپيكسل

نظر

رزولوشن ?k يا هشت مگا پيكسل در هايك ويژن

رزولوشن ?K برابر با ????*???? پيكسل مي باشد. اخيرا دوربين هايي با اين حد از كيفيت تصوير به بازار آمده اند كيفيت تصوير 4k در واقع برابر با 8 مگاپيكسل است. براي مشاهده تصاوير با رزولوشن 4k مي بايست هم دستگاه ضبط و هم نمايشگرهاي مورد استفاده نيز 4k باشند.

3840*2160:هشت مگاپيكسل

نظر

چه رزولوشني براي سيستم مداربسته من مناسب است؟

هرچه تفكيك پذيري يا رزولوشن تصوير بالاتر باشد كيفيت تصوير هم بهتر است اما با اين حال اين مورد، مسائل ديگري را نيز در پي خواهد داشت كه مهم ترين آن بالا رفتن هزينه سيستم شما خواهد بود. براي انتخاب صحيح بهتر است با توجه به كاربري و نياز امنيتي و نظارتي خود اقدام به خريد سيستم مداربسته كنيد.